javahermarket

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا
 
هر چی بخوای پیدا میشه_دانلود انواع بازی نرم افزار تم_خبر های جالب عـکس کلیپ گوشی نرم افزار گوشی و....
Design by : NazTarin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید






این صفحه را به اشتراک بگذارید

خوش اومدی نظر یادت نره









اگر خوارزمی نبود، اینترنت هم نبود


بنا به گفته یک روزنامه‌نگار سرشناس آلمانی، شالوده اینترنت بر اساس یافته‌های خوارزمی، دانشمند مسلمان و بنیانگذار علم جبر بنیان نهاده شده است.



 ولفگانگ گونتر لرش، سردبیر روزنامه آلمانی فرانکفورتر آلگماینه تسایتونگ، می‌گوید: اگر نظریه‌ها و مفاهیم مطرح شده از سوی دانشمند مسلمان، ابوجعفر محمد بن موسی خوارزمی نبود، جهان امروز اینترنت و رایانه را نمی‌شناخت.



آقای لرش که خود یکی از برجسته‌ترین روزنامه‌نگاران آلمان در حوزه تاریخ تمدن اسلامی به شمار می‌رود، معتقد است پیشگامان ریاضیات نوین آلمان از قبیل کارل فریدریش گاوس و کورت گودل، با تکیه بر دستاوردهای خوارزمی توانسته‌اند در پژوهش‌های خود به نتایج شگفت‌آوری نائل شوند.



خوارزمی از دانشمندان بزرگ ریاضی و ستاره‌شناس ایرانی است که وی را پدر علم جبر نامیده‌اند.



بر اساس این گزارش، برخی چهره‌های سرشناس علم ریاضیات، این دانشمند بلندآوازه را پدر معنوی علوم رایانه‌ای می‌دانند.



لرش تصریح کرد ترجمه آثار خوارزمی به زبان لاتین در قرون وسطی، به اروپا کمک کرد تا به نظریات جدید و فعلی خود در علوم ریاضی و حساب دست یابد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
شبکه اجتماعی گوگل رونمایی شد


گوگل پلاس (+Google) شبکه اجتماعی گوگل سرانجام آغاز به کار کرد.
شرکت گوگل که تاکنون تلاش‌های ناموفق بسیاری را در خصوص راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی شاهد بوده است، گام دیگری برای رقابت با فیس‌بوک برداشته و سرویس جدید خود به نام گوگل پلاس را به جهانیان معرفی کرد.

گوگل پلاس تمام قابلیت‌های تعاملات آنلاین را در خود جای داده و به عبارت دیگر، یک شبکه کاملاً اجتماعی است.

این بزرگترین پروژه شبکه اجتماعی گوگل از زمانی است که لری پیج در چهارم آوریل (۱۵ فروردین ۱۳۹۰) بر کرسی مدیریت گوگل تکیه زد.

از آنجا که کاربران، زمان بیشتری را در سایت‌هایی همچون فیس‌بوک و توییتر سپری می‌کنند، زنگ خطر برای گوگل به صدا درآمده است و شاید همین امر دلیل تلاش‌های بی‌حد و حصر گوگل برای ورود به این عرصه باشد.

شبکه اجتماعی گوگل باز (Google Buzz) که در فوریه ۲۰۱۰ ارائه شد، نمونه‌ای از طرح‌های ناموفق گوگل در این خصوص است که نتوانست نظر کاربران را چندان به خود جلب کند.

به گزارش ایتنا، ویژگی جدید و جالب گوگل پلاس آن است که برخلاف فیس‌بوک، از همان ابتدا برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات و علایق کاربر با گروه‌هایی که حلقه‌ها (Circles) نام دارد، ایجاد شده است.

گوگل در توصیف حلقه‌ها چنین گفته است: شما با افراد مختلف چیزهای مختلفی به اشتراک می‌گذارید. دیگر به اشتراک‌گذاری موارد مناسب با افراد مناسب نباید سخت باشد. حلقه‌ها به شما کمک می‌کنند که دوستان صمیمی شنبه شب خود را در یک حلقه، والدین در حلقه دیگر و رئیس خود را به تنهایی در حلقه دیگری جای دهید، دقیقاً مانند زندگی واقعی.

علاقه‌مندان به این پروژه، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه رسمی گوگل پلاس به آدرس plus.google.com مراجعه نمایند.

شايان ذكر است كه در حال حاضر دسترسي به اين شبكه از ايران ممكن نيست.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:شبکه اجتماعی جدید گوگل, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود تم برای گوشی های سونی اریکسون و بیشتر سری w




      لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:دانلود تم برای سونی اریکسون,دانلود تم برای سری w سونی اریکسون, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود تم my phone برای گوشی های سونی اریکسون.بیشتر سری w




لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:دانلود تم برای سونی اریکسون,دانلود تم برای سری w سونی اریکسون, توسط محمد محسن سلحشور
انگشتان منبع انرژی لپ‌تاپ‌ها می‌شوند



لپ‌تاپ‌های خورشیدی از لحاظ کم کردن نیاز کاربران به استفاده از منابع شارژ عادی لپ‌تاپ‌های خوبی هستند اما به دلیل نیاز دائم به قرار گرفتن در برابر نور خورشید کمی آزاردهنده به نظر می‌رسند.



اما به‌واقع می‌توان چه جایگزین بهتری برای شارژ لپ‌تاپ پیدا کرد که هم از انرژی برق بی‌نیازمان بکند و هم اینکه نیازی به استفاده از کرم‌های ضدآفتاب نداشته باشیم!



 پاسخ دقیقاً همین جا زیر انگشتان من است! بله تایپ کردن و دقیقا همین ضربه وارد کردن به صفحه کیبورد ایده‌ای است که به ذهن دانشمندان استرالیایی خطور پیدا کرده است.




محققان دانشگاه RMIT استرالیا بر این باورند که لپ‌تاپ‌های نسل آینده بدین روش شارژ خواهند شد. این محققان به دنبال استفاده از صفحات پیزوالکتریک در زیر صفحه کلید لپ‌تاپ‌ها هستند تا انرژی مکانیکی حاصل از ضربات شما بر روی صفحه کلید را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و انرژی کافی برای شارژ لپ‌تاپ شما را تأمین کنند.



موفقیت در استفاده از صفحات پیزوالکتریک در سیگارهای الکتریکی این محققان را به این باور رسانده که در استفاده از این صفحات در لپ‌تاپ‌ها در آینده نیز به موفقیت خواهند رسید.



دکتر مازو باسکاران یکی از اعضای ارشد این تیم تحقیق در این خصوص می‌گوید:



انرژی حاصل از پیزوالکتریک‌ها می‌تواند در شارژ تلفن‌های همراه از طریق راه رفتن کفش‌ها بر روی صفحات، تأمین انرژی لپ‌تاپ‌ها با استفاده از انرژی تایپ کردن و یا حتی استفاده از فشار خون انسان برای تأمین انرژی دائمی ضربان ساز قلب مورد استفاده قرار بگیرد.



مانند بسیاری از استفاده‌های رایج از نانوفناوری صفحات پیزوالکتریک هم هنوز به مرحله استفاده تجاری و انبوه نرسیده‌اند اما شما اکنون هم می‌توانید رویای لپ‌تاپی بدون نیاز به انرژی برق را در سر بپرورانید! اگر چه امیدواریم این انرژی آنقدر باشد که کاربران را به عوارض بعدی تایپ زیاد مانند آرتروز انگشتان دست دچار نکند!

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
Nexus Prime تلفن همراه بعدی شرکت گوگل!
مشخصات تلفن همراه بعدی شرکت گوگل که توسط سامسونگ تولید خواهد شد افشاء شده است.

این تلفن همراه که با نام Nexus Prime تولید خواهد شد دارای سیستم عامل اندروید ۴٫۰ تحت کد رمز Ice Cream Sandwich خواهد بود که خود این سیستم عامل نیز تلفیقی از اندروید ۲٫۳ ،اندروید ۳٫۰ و گوگل تی وی خواهد بود.

از جمله مشخصات این تلفن همراه می‌توان به پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی دو هسته‌ای (OMAP ۴۴۶۰ یا پردازنده‌های جدید ۲۸ نانومتری اسنپ دراگون) و صفحه نمایش SuperAMOLED اشاره کرد.


به علاوه این نخستین تلفن همراهی خواهد بود که در آن از هیچ گونه دکمه فیزیکی مانند menu/home/back استفاده نخواهد شد.

سایر مشخصات این تلفن همراه به شرح ذیل است:

-رادیو LTE

-یک گیگابایت رم

-فیلم‌برداری و پخش ویدیوهای ۱۰۸۰P

-دوربین ۱ مگاپیکسلی در جلو و دوربین استاندارد ۵ مگاپیکسلی در پشت مجهز به حسگرهای پیشرفته برای عکاسی در نور کم

شایعات حکایت از این دارد که این تلفن همراه در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد درست در زمانی که شایعات حاکی از معرفی آی‌فون ۵ در این ماه دارد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 7 تير 1390برچسب:گوشی جدید گوگل,گوشی شرکت گوگل,گوشی nexuse prime از شرکت گوگل, توسط محمد محسن سلحشور
دوربین 8 مگاپیکسلی در آی‌فون جدید


اپل به دوربین آی‌فون ۴ بسیار افتخار می‌کند و قابلیت‌های نرم‌افزاری جدیدی برای ویرایش تصاویر در iOS ۵ گنجانده شده، پس دوربین بهتر در نسل بعدی دور از انتظار نیست.

هم‌چنین بلومبرگ اعلام کرد که آی‌پد نسل بعدی صفحه‌ای با رزولوشن بیش‌تر خواهد داشت. رزولوشن آی‌پد ۳ حدود ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ خواهد بود و در مقایسه با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸ آی‌پد ۲ رشد یک سومی خواهد داشت.

این شایعات از تصاویر و API های نسخه آزمایشی iOS ۵ قوت گرفته است.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 7 تير 1390برچسب: دوربین 8 مگاپیکسلی اپل, آی فون 4 با دوربین 8 مگاپیکسل, توسط محمد محسن سلحشور
معرفی اولین ویندوزفون نوکیا در چهارم آبان ماه!


 شرکت نوکیا قصد دارد اولین تلفن همراه مبتنی بر ویندوز موبایل خود را در ۲۶ اکتبر سال جاری میلادی معرفی کند.




این اولین تلفن همراهی خواهد بود که بعد از چندین ماه توافق ۲ میلیارد دلاری با شرکت مایکروسافت در مورد استفاده از پلاتفرم ویندوز موبایل در موبایل‌های نوکیا انجام شده بود است.




شرکت نوکیا در ۲۶ اکتبر در لندن کنفرانسی برگزار خواهد کرد که در آن قصد دارد تا یک تلفن همراه جدید را معرفی کند.




هنوز هیچ گونه اطلاعات دقیقی از اولین تلفن همراه ویندوز موبایل نوکیا منتشر نشده است ولی به هر حال باید تلفن همراه جدید نوکیا که به احتمال فراوان از سری جدید w خواهد بود باید توانایی عرضه اندام در مقابل سوپر موبایل‌های اندرویدی و آیفون ۵ را داشته باشد.




گفتنی است که سیستم عامل تلفن همراه نوکیا نیز سیستم عامل ویندوز موبایل ۷٫۵ موسوم به مانگو خواهد بود.



شرکت نوکیا پیش‌تر اعلام کرده بود که سال ۲۰۱۲ سال عرضه تولید و عرضه انبوه تلفن‌های همراه مبتنی بر ویندوز موبایل از سوی این شرکت خواهد بود.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 6 تير 1390برچسب:گوشی جدید ویندوز فون نوکیا,گوشی ویندوز موبایل نوکیا,گوشی ویندوز موبایل جدید نوکیا, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود نرم افزار "yahoo messanger 11 "

توضیحات: این نرم افزار محبوب نیاز به توضیح ندارد





لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


تعداد کاربران گوگل به یک میلیارد رسید


گوگل در ماه می سال جاری (اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۰) توانست یک میلیارد بازدیدکننده را به خود جلب کند.



این اولین بار است که یک شرکت اینترنتی به چنین رقم افتخارآمیزی دست می‌یابد.



در سال گذشته تعداد کاربران انحصاری گوگل، در ماه ۴/۸ درصد رشد داشته است و این رقم در ماه می به یک میلیارد رسید.



در این ماه، مایکروسافت با داشتن ۹۰۵ میلیون کاربر انحصاری، در رتبه دوم فهرست «پربیننده‌ترین سایت» جای گرفت.



به گزارش ايتنا این یافته‌ها بر اساس تحقیقات موسسه کام اسکور (comScore) که از آن به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تحلیلگر آمار و ارقام فضای مجازی یاد می‌شود، به دست آمده است.



این در حالی است که چندی پیش اعلام شد فیس‌بوک با پیشی گرفتن از گوگل توانست برای اولین بار به عنوان «پربیننده‌ترین سایت در آمریکا» شناخته شود.



اکنون شرکت گوگل توانسته این مدال باارزش را از فیس‌بوک پس بگیرد.


گفتنی است در سال ۲۰۰۷ لقب پربیننده‌ترین سایت در آمریکا از آن شبکه اجتماعی مای‌اسپیس بوده است.



بر اساس این گزارش کام اسکور از اوایل سال ۲۰۰۶ در حال برآورد کردن تعداد کاربران گوگل است.



در آن زمان، گوگل به طور متوسط ۴۹۶ میلیون کاربر انحصاری در ماه داشته است.


javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 5 تير 1390برچسب:آمار کاربران گوگل به بیش از یک میلیارد رسید, توسط محمد محسن سلحشور

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد