javahermarket

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا
 
هر چی بخوای پیدا میشه_دانلود انواع بازی نرم افزار تم_خبر های جالب عـکس کلیپ گوشی نرم افزار گوشی و....
Design by : NazTarin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید






این صفحه را به اشتراک بگذارید

خوش اومدی نظر یادت نره









موبایل مخصوص بانوان


 اين گوشي هوشمند طراحي زيبايي دارد و براي آنكه نظر خانم‌ها را جلب كند در رنگ‌هاي متنوع و شاد ساخته شده است.

گوشي زنانه شركت HTC شامل سيستم‌عامل اندرويد مي‌شود و براي آن رابط كاربري Sense در نظر گرفته شده است. اين گوشي قابليت‌هاي لمسي فراواني دارد كه به عقيده شركت HTC بسيار مورد توجه خانم‌ها قرار مي‌گيرند.

اين گوشي قادر است به صورت بي‌سيم شارژ شود كه كاربر براي اين كار بايد گوشي را روي پَد الكترونيكي هوشمند آن قرار دهد.

نسخه سيستم‌عامل اندرويد كه روي اين گوشي نصب شده ۳/۲ است و خانم‌ها بر اين اساس مي‌توانند همه قابليت‌هاي اينترنتي مورد نظر خود را از سايت گوگل در اختيار بگيرند.

گوشي هوشمند Glamor اواخر سال جاري ميلادي به صورت رسمي وارد بازار می‌شود و شركت مخابراتي وريزون وظيفه عرضه آن در آمريكا را برعهده دارد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 4 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود جدیدترین ورژن اکروبات

 

 

 

 

 

لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 4 تير 1390برچسب:دانلود ادوب اکروبات ریدر 10,دانلود adobe acrobat reader 10, توسط محمد محسن سلحشور
سه گوشی جدید نوکیا با قیمت پایین




نوکیا با معرفی گوشی‌های نوکیا C۲-۰۲، نوکیا C۲-۰۳ و نوکیا C۲-۰۶ سه گوشی جدید با قیمت پایین را به مجموعه  مِری مک‌داوِل، رئیس بخش تجارت تلفن‌های همراه گفت: «این گوشی‌ها تجربه وب، نقشه و پیام‌رسانی بی‌رقیبی را فراهم می‌کنند. ما با ایجاد گزینه‌های انتخاب صفحه‌نمایش لمسی و یا صفحه‌کلید، همه چیز را در دسترس شما قرار داده‌ایم و کاربری ساده در یک گوشی با قیمت پایین را با گزینه‌های دوسیم‌کارت و تک‌سیم‌کارت ایجاد کرده‌ایم.»



نقشه‌ها و امکانات دیگر

نوکیا C۲-۰۳ سومین گوشی دوسیم‌کارته نوکیاست که طی ماه گذشته به بازار معرفی شده است که با قابلیت‌های متفاوت دوسیم‌کارته نوکیا همراه است. این قابلیت‌ها شامل امکاناتی است که به کاربر امکان می‌دهد تا ۵ سیم‌کارت را با ظاهری اختصاصی شخصی‌سازی کند و با گزینه تعویض آسان یا Easy Swap کاربران بتوانند بدون خاموش کردن گوشی و درآوردن باتری سیم‌کارت‌ها را عوض کنند. نوکیا C۲-۰۲ نیز نسخه تک‌سیم‌کارته است که امکاناتی مشابه دارد. علاوه بر این، از قابلیت‌های push messaging و IMهای (Instant Messaging) گوناگون برخوردار است. نوکیا C۲-۰۶ با رنگ‌هایی زنده و رنگ و لعابی صاف و صیقلی به بازار عرضه می‌شود.



این گوشی‌ها همه با نقشه‌های جدید برای سری ۴۰ عرضه می‌شوند. علاوه بر این، نقشه‌های محلی و مکان‌های مورد علاقه از پیش روی گوشی نصب شده است. به این معنی که کاربران می‌توانند نقشه‌ها و مسیرها را حتی در حالتی که گوشی آفلاین است نیز ببینند. بنابراین، در هزینه دانلود نقشه از طریق شبکه موبایل صرفه‌جویی می‌شود.



اینترنت برای همه

هر سه گوشی تجربه اینترنت بی‌نظیری از طریق فناوری فشرده‌سازی اطلاعات توسط مرورگر نوکیا دارند که هزینه مرور صفحات را کمتر می‌کند و سرعت دانلود را بیشتر. که این هم به سود مشتری است و هم اپراتور. مرورگر با یک صفحه شروع محلی بارگذاری می‌شود و به کاربر امکان دسترسی به بیشترین محتوای مربوط را می‌دهد. علاوه بر این، مرورگر نوکیا از زبانه‌ای برخوردار است که دسترسی آسان به اطلاعات مورد علاقه یا اطلاعاتی که قبلا مشاهده شده را ممکن می‌سازد.



مک‌داول چنین ادامه داد: «ما می‌خواهیم دسترسی به وب برای همه آسان، سریع و مقرون به صرفه باشد. فناوری که آن سوی مرورگر نوکیا وجود دارد به این معنی است که مشتری‌ها مخصوصا کسانی که به تازگی به اینترنت موبایل پیوسته‌اند بتوانند اطلاعاتی را که نیاز دارند را به سرعت به دست آورند. همین‌طور مرورگر نوکیا محتوای محلی مربوط را به آنها ارائه داده و تجربه کلی با آن را شخصی‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند.»



این سه گوشی از رادیو اف‌ام استریو، پخش‌کننده رسانه و پشتیبانی از حافظه برخوردار هستند که می‌توان آنها را تا ۳۲ گیگابایت ارتقا داد تا کاربران قادر باشند هزاران فایل عکس، ویدئو و موزیک را ذخیره کنند.



قیمت تقریبی نوکیا C۲-۰۳ و C۲-۰۲ حدود 75 یورور و نوکیا C۲-۰۶ حدود ۸۰ یورو تخمین زده می‌شود. انتظار می‌رود همه این گوشی‌ها در سه ماهه سوم ۲۰۱۱ به بازار جهانی عرضه شوند.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 4 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
نوکیا N۹؛ هوشمندی تمام‌صفحه و متفاوت


نوکیا N۹ برای کسانی ساخته شده که ترکیب بسیار زیبای طراحی و جدیدترین فناوری‌های تلفن‌های هوشمند در این گوشی را تحسین می‌کنند.

با یک لمس کششی به خانه برسید
نوکیا N۹ طراحی جدید و مبتکرانه‌ای دارد که در آن کلید خانه (HOME) با یک حرکت ساده جایگزین شده است: یک لمس کششی (نوعی حرکت لمسی که با کشیدن همراه است). وقتی شما در حال استفاده از برنامه‌ای هستید، با یک حرکت کششی از لبه صفحه‌نمایش به خانه می‌رسید.

۳ صفحه اصلی رابط کاربری برای دسترسی سریع به امکاناتی که یک کاربر با آنها بیشتر سروکار دارد وجود دارد: استفاده از برنامه‌ها، به روز بودن با اعلام‌ها و شبکه‌های اجتماعی و جابجایی بین فعالیت‌ها.

طراحی صنعتی نوکیا N۹ مثالی است از نهایت مهارت در صنعت و ساخت محصول. بدنه با دقت تمام، تنها از یک قطعه پلی‌کربنات ساخته شده و به شیشه زیبای منحنی به صورت یکپارچه متصل است. صفحه نمایش این گوشی به شکلی است که رابط کاربری درست روی سطح محصول شناور است.

نوکیا N۹ از جدیدترین فناوری دوربین، مسیریابی و صدا برای ایجاد تجربه‌ای کاملاً عالی برخوردار است.

مارکو آتیساری، مدیر ارشد طراحی نوکیا گفت: «ما با نوکیا N۹ بهترین طراحی را برای استفاده از یک تلفن ایجاد کردیم. به همین منظور سخت‌افزار و نرم‌افزار را با هم طراحی کردیم. کلید خانه را با ایجاد یک حرکت ساده دوباره اختراع کردیم: یک حرکت کششی از لبه صفحه‌نمایش. این تجریه گام جدیدی از درک فناوری طبیعی و این تنها آغاز است. جزئیاتی که از N۹ یک محصول متفاوت می‌سازد، طراحی صنعتی، تجربه کاربری تمام‌صفحه و چارچوب برنامه‌نویسی عالی Qt هستند که در محصولات آینده نوکیا به کار گرفته خواهند شد.»

طراحی تما‌م‌صفحه مبتکرانه
از آنجا که هیچ احتیاجی به وجود کلید خانه نیست، نوکیا N۹ تمام‌صفحه، فضای بیشتری را برای درخشیدن برنامه‌ها ایجاد می‌کند. صفحه‌نمایش ۳.۹ اینچ AMOLED از شیشه منحنی ضدخش ساخته شده است. بدنه پلی‌کربنات بهترین عملکرد آنتن‌دهی را موجب می‌شود. به این معنی که با این گوشی، بهترین دریافت سیگنال، بهترین کیفیت صدا و کمترین تماس‌های ناموفق را خواهید داشت.

دوربین، نقشه‌ها و امکانات چندرسانه‌ای
حسگر ۸ مگاپیکسل کارل‌زایس با فوکوس اتوماتیک، لنز واید، کیفیت ضبط ویدئویی HD با دریچه دیافراگم بزرگ سطح کارایی بالای دوربین در شرایط کم‌نور، از نوکیا N۹ یکی از بهترین موبایل‌های دوربین‌‎داری می‌سازد که تا کنون تولید شده‌اند.

نقشه نوکیا N۹ از امکانات مسیریابی رایگان برای رانندگان و عابران پیاده همراه با راهنمایی‌های صوتی برخوردار است. با وجود نرم‌افزار اختصاصی Drive شما می‌توانید سوار ماشینتان شوید و بی‌درنگ، مسیریابی به مقصد مورد نظر را آغاز کنید.

شما می‌توانید تصاویر ویدئویی را با فرمت عریض ۱۶:۹ تماشا کنید و از آنجا که نوکیا N۹ اولین گوشی هوشمند با فناوری رمزگشایی دالبی دیجیتال پلاس و همینطور فناوریِ پس از پردازشِ هدفون‌های دالبی است، تجربه صدای ساراند را با هر هدفونی فراهم می‌کند.

لمسی بهتر
نوکیا N۹ به جدیدترین فناوری بی‌سیم یعنی NFC مجهز است؛ شما می‌توانید با کمک آن تصاویر و ویدئوهای خود را با دیگر گوشی‌ها یا دستگاه‌ها از طریق لمس آنها با هم به اشتراک گذارید. فقط یک بار لازم است این گوشی را با لوازم جانبی بلوتوث‌دار مانند بلندگوی موسیقی بی‌سیم Nokia Play ۳۶۰° که به NFC نیز مجهز است متصل کنید؛ پس از آن می‌توانید موزیک ساراند را تنها با یک ضربه کوچک تجربه کنید.

رنگ‌ها و حافظه
نوکیا N۹ در سه رنگ مشکی، سرخابی و آبی در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، امکان استفاده از ظرفیت حافظه بالا برای جا دادن محتوای بسیار امکان‌پذیر است: این حافظه‌ها ۱۶ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت هستند. این گوشی اواخر امسال وارد بازار می‌شود.

هم‌چنین شما می‌تواند فایل پی‌دی‌اف مربوز به مشخصات فنی و کلی N9 را در قسمت فایل‌های ضمیمه در ابتدای این خبر دانلود نمایید.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 3 تير 1390برچسب:نوکیا N9, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود کتاب "مرجع کامل ترفند های ویندوز و رجیستری"


حجم:1.6mb




لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


آفیس 365 به زودی عرضه می‌شود

 

پیش‌بینی می‌شود مایکروسافت به طور رسمی، هفته آینده مجموعه نرم‌افزاری آفیس ۳۶۵ را رونمایی کند.

 

گمانه‌زمانی‌ها حاکی از آن است که استیو بالمر مدیر مایکروسافت در مراسمی که قرار است در ۲۸ ژوئن (۷ تیر ۱۳۹۰) در دفتر مایکروسافت در نیویورک برگزار شود، شرکت جوید.

 

هرچند غول نرم‌افزاری به جزئیات این مراسم اشاره نکرده ولی به احتمال زیاد، این نشست به راه‌اندازی عرضه نهایی آفیس ۳۶۵ تعلق دارد.

 

آفیس ۳۶۵ با سرویس‌ها و برنامه‌های رایانش ابری سازگار است و به این ترتیب کاربران می‌توانند علاوه بر بهره‌گیری از امکانات عادی آفیس، از پلتفرم‌هایی همچون SharePoint، Exchange و Lync نیز استفاده کنند.

 

انتظار می‌رود آفیس ۳۶۵ مورد استقبال شرکت‌های کوچک و متوسط قرار گیرد.

 

گفتنی است آفیس ۳۶۵ یکی از دستاوردهای مایکروسافت است که در پاییز سال گذشته معرفی شده و هم اکنون نسخه بتای آن در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:آفیس 365,مایکروسافت آفیس جدید,آفیس جدید 365, توسط محمد محسن سلحشور


 دانلود کتاب "راهنمای ویندوز 7"    (کاملا فارسی)




 لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:دانلود کتاب راهنمای کامل ویندوز 7,راهنمای کامل ویندوز 7,دانلود راهنمای ویندوز 7, توسط محمد محسن سلحشور
گوشی Nokia N9
گوشی Nokia N9


امروز در همایشی که اخبارش در سراسر وب منتشر شد، مدیر ارشد اجرایی نوکیا، استفان الوپ چگونگی پیشرفت قابل توجه این شرکت در استراتژی جدیدی که اوایل امسال از آن صحبت کرده بود را توضیح داد.



از گوشی‌های هوشمند گرفته تا گوشی‌های معمولی، از خدمات تا طراحی رابط کاربری، از تجربه‌های بهبودیافته گوشی تا ابزارهای برنامه‌نویسی، نوکیا تدابیر جدی برای پیشرفت و رهبری در کلیه حوزه‌های بازار جهان را به طور خلاصه ارائه کرد.


استفان الوپ گفت: «نوکیا بیش از هر شرکت دیگری در حال ایجاد ارتباط مردم بیشتری به فرصت‌های بیشتر است. در ماه فوریه، ما استراتژی‌های مشخصی برای افزایش این فرصت‌ها ارائه کردیم و امروز به اولین نتایج از این تحول دست یافته‌ایم. ما اعلام می‌کنیم که امروز آغاز فصل جدید نوکیا است.»



نوکیا در زمینه گوشی‌های همراه، سه گوشی با قیمت پایین به نام‌های نوکیا C۲-۰۲، نوکیا C۲-۰۳ و نوکیا C۲-۰۶ را معرفی کرد. این مجموعه شامل گوشی‌های تک‌سیم‌کارته و دوسیم‌کارته می‌شود. هر سه گوشی تجربه‌ای جدید، وب و نقشه‌های پیشرفته سری ۴۰ را به همراه انتخاب صفحه‌نمایش لمسی و صفحه‌کلید در اختیار کاربر قرار می‎دهند.



نوکیا دوباره بر تعهد خود نسبت به گوشی‌های سیمبین تاکید کرد. در ماه جولای امسال، نوکیا عرضه گوشی‌های N۸، E۷، C۷ و C۶-۰۱ به همراه به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید سیمبین Anna را آغاز خواهد کرد که شامل بهبودهایی در تجربه کاربری است. تا ماه آگوست، کسانی که هم اکنون این گوشی‌ها را دارند، می‌توانند سیمبین Anna را دانلود کنند و در ۱۲ ماه آینده، نوکیا ۱۰ گوشی هوشمند سیمبین جدید را به بازار عرضه خواهد کرد.



علاوه بر این، نوکیا جدیدترین گوشی هوشمندش را معرفی کرد. نوکیا N۹ یک گوشی تمام‌صفحه با سه صفحه‌نمایش و یک رابط کاربری جدید است که شما را با یک حرکت لمسیِ کششی انگشت، به قسمت‌های مختلف هدایت می‌کند.



نوکیا N۹ با طراحی پلی‌کربنات در بدنه، آنتن‌دهی قوی برای دریافت بهتر سیگنال، کیفیت صدای بهتر و تماس‌های ناموفق کمتری ایجاد می‌کند؛ همین‌طور با استفاده از فناوری NFC برای اشتراک و اتصال لوازم جانبی، تجربه کاملاً هوشمندتری خواهید داشت.



نوکیا N۹ نوآوری جدید را به تجربه مشتری می‌افزاید و به برنامه‌نویسان ساخت برنامه‌های قدرتمندتر بر مبنای Qt را پیشنهاد می‌دهد.



چارچوب توسعه برنامه بر مبنای Qt، هسته خط تولید گوشی‌های هوشمند کنونی نوکیا است و امروزه بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی Qt در سراسر جهان وجود دارد. مشتریان فروشگاه مجازی Ovi، برنامه‌های Qt را که تعدادشان رو به‌ افزایش است دانلود می‌کنند؛ که بازارهایی مانند آسیا اقیانوسیه با رشد بالا را شامل می‌شود. نوکیا با چنین گرایشاتی، تجربه Qt را از طریق سرمایه‌گذاری مستمر در این چارچوب به عنوان استراتژی یک میلیارد کاربر بعدی به بازار وسیع‌تری ارائه می‌دهد. برای برنامه‌نویسان Qt، اینها بدین معنی است که در سال‌های آینده رشد قابل توجهی در دسترسی و شمار این فرصت‌ها ایجاد خواهد شد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
نسخه 5 فایرفاکس نهایی شد



نسخه نهایی 5 فایرفاکس توسط موزیلا ارائه دهنده آن آماده دانلود گردیده است.


در حالی که فقط 3 ماه از ارائه نسخه 4 فایرفاکس می‌گذرد، امروز نسخه نهایی 5 این مرورگر محبوب اینترنتی برای دانلود کاربران بر روی وب‌سایت موزیلا قرار گرفت.




علاقه‌مندان به این مرورگر معروف و محبوب می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی

http://www.mozilla.com/en-US/firefox/new/

نسخه 5 نهایی شده این مرورگر را با انتخاب زبان دلخواه و سیستم عامل خود دانلود نمایند.




به گزارش ایتنا، گفته می‌شود این نسخه از لحاظ امنیتی از نسخه 4 بهتر بوده و سعی در رفع نواقص گزارش شده توسط کاربران این نرم‌افزار گردیده است.




نرم افزار مرورگر اینترنتی شرکت موزیلا یا همان فایرفاکس دارای بیشترین دانلودها در نسخه‌های 3 و 4 خود می‌باشد.




این مرورگر پر ابزارترین مرورگر اینترنتی است که از همین رو دارای بیشترین توجه از سمت کاربران حرفه‌ای در سرتاسر دنیا می‌باشد.




ایتنا نیز به کاربران خود استفاده از این مرورگر پر ابزار و محبوب را توصیه می‌کند

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:دانلود موزیلا فایر فاکس 5,نسخه 5 فایر فاکس,موزیلا فایر فاکس 5, توسط محمد محسن سلحشور

دیگ ترموالکتریکی «هاتسودن ناب»، حرارت آب جوشان را به برق تبدیل می‌کند که از طریق پورت USB دستگاه‌های دیجیتالی مانند تلفن هوشمند، دستگاه‌های پخش موسیقی دیجیتالی و سیستم‌های ناوبری، این دستگاه‌ها را شارژ می‌کند.

شرکت ژاپنی «تی‌ای اس انرژی» که در شهر اوساکا مستقر است، فروش این دستگاه را به مبلغ ۲۴ هزار و ۱۵۰ ین (۲۹۹ دلار) از ماه جاری آغاز کرده و قصد دارد دستگاهش را در کشورهای در حال توسعه‌ای که در آن‌ها کمبود برق وجود دارد، نیز عرضه کند.

مدیر اجرایی این شرکت عنوان کرده این ابداع از فاجعه زلزله و سونامی ۱۱ ماه مارس ژاپن الهام گرفته که طی آن ۲۳ هزار نفر کشته و مفقود شدند و با ویران شدن منطقه شمال شرقی، صد‌ها هزار نفر بی‌خانمان شدند.

این دیگ دارای نوارهایی از مواد ترمو الکتریک سرامیک است که از طریق حرارت ظرف، برق تولید می‌کنند و طبق اعلام شرکت سازنده، شارژ یک آیفون از طریق این دستگاه، سه تا پنج ساعت طول می‌کشد و می‌تواند هم‌زمان غذا را نیز آماده کند.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد